6 Narzędzi dla hotelarzy, które zwiększą sprzedaż
Niski sezon zbliża się wielkimi krokami, a Ty nie masz pomysłu na zwiększenie zysków oraz obłożenia? Twój
grafik rezerwacji pokoi świeci pustkami? Poniżej przedstawiamy 6 narzędzi online, które pomogą Ci w pozyskaniu nowych szans sprzedaży!
Callpage to niesamowicie intuicyjny add-on do naszej strony internetowej, który błyskawicznie tworzy połączenie telefoniczne między użytkownikiem strony internetowej, a odpowiednim działem w Twoim obiekcie! Przykładowo: Użytkownik przeglądający stronę o weselach może kliknąć na ikonę słuchawki i wpisać swój numer kontaktowy a już po 28 sekundach otrzyma telefon od osoby odpowiedzialnej za organizację eventów. Znając dane kontaktowe, oczekiwania oraz preferencje potencjalnego klienta będzie Ci o wiele łatwiej zakończyć sprzedaż! Warto dodać, że z Callpage korzysta już np.
Orange czy
SalesManago - tam możesz to wypróbować :)
Czy chciałbyś wiedzieć jakie firmy są zainteresowane organizacją konferencji w Twoim obiekcie i właśnie na nich skupić swoje wysiłki marketingowo-sprzedażowe? Jeżeli tak, to czym prędzej zainteresuj się narzędziem
Leadfeeder. Dzięki wykorzystaniu danych z kodu śledzenia Google Analytics, Leadfeeder nie tylko pokazuje potencjalne leady sprzedażowe, ale nadaje im scoring, tworzy wizytówki itd.
Oba z powyższych to chaty, które umożliwią Ci nawiązanie relacji z odwiedzającymi Twoją stronę internetową. Instalacja jest niesamowicie intuicyjna i w przeciągu kilku minut będziesz w stanie porozmawiać ze swoimi użytkownikami, odpowiedzieć na ich pytania oraz, mamy nadzieję, pomóc im w dokonaniu rezerwacji! :)
Będąc hotelarzem na pewno zdajesz sobie sprawę z wagi każdej opinii - zarówno tej pozytywnej, jak i negatywnej. Każda z nich może wygenerować lead. Dlatego też warto na bieżąco monitorować Internet i wiedzieć, w którym miejscu ktoś właśnie napisał o Twoim obiekcie. Skorzystaj z narzędzia
Brand24, które nieustannie będzie robić to za Ciebie! Dzięki temu będziesz w stanie m.in. pozyskać nowe leady, lepiej wypozycjonować swoją stronę (potencjalne backlinki) oraz obronić swoją markę w przypadku ewentualnych skarg.
Czy wiesz, kiedy Twoja strona internetowa nie działa i użytkownicy nie mogą z niej korzystać? Awaria może zdarzyć się w każdej chwili. Każda przerwa w widoczności Twojego obiektu to utrata potencjalnych Gości! Jeżeli chcesz być błyskawicznie poinformowany o problemach technicznych, zarejestruj się w serwisie
Uptime. Narzędzie monitoruje Twoją stronę internetową i w przypadku awarii poinformuje Cię o niej niezwłocznie, a Twoim użytkownikom wyświetli stosowną informację. Dzięki temu, będziesz w stanie szybko rozwiązać problem techniczny, a użytkowników w międzyczasie przekierować na adres e-mailowy lub zachęcić do kontaktu telefonicznego.
Autopromocję zostawiliśmy na sam koniec… :) Stworzyliśmy serwis, który pozwala turystom zdefiniować cenę, jaką chcą zapłacić za nocleg. Hotelarze mają 24 godziny na akceptację bądź odrzucenie ceny podanej przez użytkownika. Turyści płacą ile chcą, a hotelarze poprzez prowadzenie elastycznej polityki cenowej sprzedają pokoje w niskim sezonie! Zarejestruj się bezpłatnie na
www.findbed.pl/dla-obiektow i zdobądź nowych Gości już dziś!
Zobacz więcej
Rocznie na pupila wydajemy (NAWET!) kilka tysięcy złotych. A co gdyby tak wydać tę kwotę w... tydzień?
Czytaj dalej...
Prawdziwa edukacja na temat życia toczy się poza szkolnymi murami. Wielu sytuacji nie wyniesiemy ze szkolnej ławki ani nie nauczymy się z książki...
Czytaj dalej...